Gratis Alışverişi: Wet n Wild Bare It All Ruj ve Diadermine N100 Yüz Temizleme Jeli

Çarşamba, Eylül 09, 2015

Merhaba, nasılsınııız?
Geçenlerde yolum Gratis'e düştü, gelmişken bir şeyler alayım dedim.

-Diadermine Geleé De Beaute N110


Yüz temizleme köpüğüm vardı ama jel kıvamında bir ürün istiyordum. Diadermine N110 yüz temizleme jelini aldım. İsmini de içerisindeki 110 damla nemlendirici konsantre içeren özel bir formülden alıyormuş. Normalde bu tarz ürünleri araştırıp alırım ama bunu gördüğüm an almak istedim. Pompalı başlığının olması çok hoşuma gitti. Eve geldiğimde henüz kullanmadan yorumları okudum, çoğu kişinin cildine iyi gelmediğini ve sivilce çıkarttığını yazdıklarını gördüm. İlk denememde biraz korksam da bende aynı etkiyi vermedi. Aksine makyaj temizleme pedime bir damlacık sıkıyorum yeterli oluyor. Göz makyajımı da güzel çıkartıyor, tek dikkat etmeniz gereken jeli pamuğa yedirmek ve göz içine kaçırmamak. Yüzüme de uyguladım. Yine rutin olarak yüzümü de nemlendirdim. Hiçbir kötü etkisini görmedim, şu an 1,5 hafta oldu kullanalı ve ben çok memnun kaldım. Siz de denemek isterseniz şu an Gratis'te 11 TL civarında, kaçırmayın derim! :)

-Wet n Wild Bare It All Lipstick


Ve geleliiiim yine bir Wet n Wild mucizesi olan ruja, Bare It All. Nude makyajlarımın favorisi olacak gibi gözüküyor çünkü rengi şeftali ile kahve tonları arasında. Acayip güzel. Daha önce Wet n Wild'ın Cinnamon Spice rengini denemiştim, hatta makyajımda kullanmıştım (blogumda bulabilirsiniz) Ama sürekli olarak kullanacağım renk bu olsa gerek. Mat bir ruj olduğu için kalıcılığı da çok iyi. Yapısı kremimsi olduğundan dudaklarınızda kurumuş görüntü de vermiyor. :)  Bana göre tek eksisi ambalajı. Ruj öyle bir ambalaj içindeki kapağını kapatırken kapağına bulaşıyor, hoş bir görüntüsü olmuyor :/ Almak isterseniz de Gratis'te fiyatı 10 TL. İndirimleri takip edin, 6 TL'ye düştüğü de oluyor.




Sevgileer

Bunlar da ilginizi çekebilir:

0 yorum

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe