L'Oreal Paris Elseve Mucizevi Bakım Yağı

Çarşamba, Eylül 09, 2015

Tekrar merhabalaaar, bugün en en en sevdiğim ürünü tanıtmak istiyorum. Elseve Mucizevi Bakım Yağı. Gerçii duymayıp kullanmayanınız kalmamıştır eminim ama olur da denememiş ve fikir edinmek isteyen kişiler olursa yazımı okumalısınız. :) Gelelim bakalım bu yağ nasıl bir şeymiş?


Öncelikle saçım kalın telli ve kıvırcık. Sırf bu yüzden şekil vermekle çok uğraşmıyorum, yani şekillendiriciler kullanmıyorum. Fön çeksem akşamına bozuluyor...Saçımı yıpratan şey de saç şekillendirici değil, boyaydı. Saçım çok koyu kahve renginde olmasına rağmen sarıyı denicem deyip durmuştum. Yaklaşık 5-6 ay sarı saçlarımı kullandım. Dip boyaları,cilalar,ışıltılar derken.. Sıkılmıştım ve saçımı kendi rengine boyadım. Yaklaşık 1 senedir de boya sürmedim. Ama saç uçlarımdan tutun da saçımın her bir yeri kötü hale gelmişti. Saç uçlarım uçuşuyordu, kırıklarım vardı. Ve duştan sonra saçlarımı taramak eziyet haline geliyordu. Hem gür hem kalın telli hem de kıvırcık!
Ben de reklamlardan gördüm, hemen gittim, Elseve Mucizevi Yağ'ı aldım.

Nasıl mı kullanıyorum?

-Duştan önce: Saçımın boyu orta ile uzun kategorisine giriyor sanırım. Buna rağmen iki damlacık yağı saç uçlarımdan diplerine kadar sürüyorum, 10 dk sonra duşa giriyorum.
-Duştan sonra: Duştan sonra saçlarımın nemini havlu ile aldıktan sonra yine bir iki damla sadece saç uçlarıma sürüyorum, ve nazikçe tarıyorum.
-Kuruttuktan sonra: Kısa kısa olan saçlarımın havaya dikilmesi beni rahatsız ettiğinden elime minicik bir damla alıyorum, gelişigüzel sürüyorum.
-Saç şekillendirici öncesi: Düzleştirici ya da maşa..Bunları kullanmadan önce uygularsanız saçınızı korumuş olursunuz..

Tavsiye sebebim: Saçınıza harika bir parlaklık ve koku veriyor. "Yağ" olduğundan dolayı korkmayın, asla inek yalamış görüntüsü vermiyor, saçı ağırlaştırmıyor. Nasıl bir formülü varsa saçım bu yağı hemen emiyor. Pompalı bir ürün olduğu için de çok kullanışlı buluyorum ben, ürünü israf etmemiş oluyorsunuz. Fiyatı da oldukça uygun. Tüm kişisel bakım marketlerinde bulabilirsiniz. :)

Siz de Elseve Mucizevi Yağ'ı kullandınız mı? Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler...

Bunlar da ilginizi çekebilir:

0 yorum

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe