Makyaj Fırçalarının Temizliği

Pazartesi, Eylül 21, 2015



Merhabalaaar:)
Makyaj fırçalarınızı nasıl temizliyorsunuz? Ben kendimce bir yöntem buldum. Paylasmak istiyorum :)
Bir kapaa veya avucunuzun icine bir miktar sıvı yağ ve bulaşık sabunu döküyoruz. Daha sonra fırçamızı dik şekilde tutarak hareket ettiriyoruz. Fırçadan çıkan kalıntıları göreceksiniz:) Daha sonra fırçalarımızı bir güzel duruluyoruz. Havlu peçete üzerinde kuruması için bekletiyoruz. Vee sonuç tertemiz fırçalar:)
p.s: makyaj fırçalarımızın temizliğine dikkat edelim. Göz fırçaları her kullanımdan sonra, fondöten fırçaları iki gunde bir, allık fırçaları beş günde bir yıkıyorum.

Sevgiler...

Bunlar da ilginizi çekebilir:

1 yorum

  1. guzel bir yontem ben sıvıyagı zeytınyagı kullanıyorum olur mu

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe