Note Cosmetics'le Tanısma

Pazartesi, Ağustos 31, 2015




Merhaba kızlar, bugün ablamın bana hediye etmiş olduğu Note ürünlerinden bahsetmek istiyorum. Almanya'da Türkiye'deki Mass Market için üretilmiş, marka yüzü ise Nihat Odabaşı'ymış.


Detox & Protect Foundation


30 TL civarında olan fondöteniyle başlamak istiyorum. Yapısı o kadar güzel ki cildinizi rahatsız etmiyor. Ve kapatıcılığı gayet yerinde. Asla pütür pütür bir his bırakmıyor, içerisinde de E vitamini barındırıyormuş. Paraben de içermiyormuş.










 Full Coverage Liquid Concealer


Concealer'ın yoğun bir kıvamı var. Elimde test ettiğimde çok beyaz görünse de göz altlarıma uyguladığımda memnun kaldım çünkü güzel bir aydınlık verdi. Fiyatı 23 TL civarındaydı. İçinde de soya proteini ve argan yağı barındırıyormuş.



Luminous Silk Compact Blusher


Allığı çok sevdim. Bendeki rengi 04 Soft Peach. Şeftali renginde olması beni çok sevindirdi, mat kalıcılığı sürüyor. Akşama kadar hiç gitmedi yanaklarımdan. Fiyatı da 30 TL.






Bu da elimde duruşu, rengi daha iyi belli oluyor.


Luminous Silk Mono Eyeshadow 12


Kremsi bir yapısı olduğundan dolayı çok memnun kaldım. Koyu renk olmasından dolayı dumanlı göz makyajı yaparken de kullanabilirim.  (Yukarıda allık için yüklediğim fotoğrafta sol tarafta kalan ürün luminous silk mono eyeshadow)
Fiyatı da 15 TL



Ultra Volume Mascara


Akma sorunu olmadı. Siyahlığını da çok beğendim. Kıvamı da güzel, topaklanmıyor. Yalnız çok çabuk kuruduğu için ikinci bir kat daha sürecekseniz hızlı davranmanız şart. Fiyatı 20 TL

Precision Eyeliner


Suya dayanıklı ve simsiyah duruyor. Kesinlikle kullanmanız gerek, anında kuruyor. ucu sivri olduğu için kuyruklarınızı güzel çekebiliyorsunuz.
Fiyatı da 20 TL

NOT: Üründe beğenmediğim tek şey mat siyah ambalajları. Her ne kadar temiz kullanmaya çalışsanız bile mat siyah ambalajları yüzünden kirli ve tozlu bir görünüyor.
Ben denedim ve memnun kaldım. Kullanmaya da devam edicem. Sizin kullandığınız Note Cosmetics ürünleri var mı? Düşüncelerinizi merak ediyorum, paylaşırsanız sevinirim.

Sevgiler :)

Bunlar da ilginizi çekebilir:

1 yorum

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe