Pantene Keratin Onarıcı E Vitaminli Yag

Perşembe, Aralık 24, 2015

Merhaba. 
Kış geldi, saçlarınıza iyi bakmak istemez misiniz? Daha önce Elseve'in Mucizevi Yağı'nı deneyimleyip yorumlamıştım. (Yazı için TIK TIK ) Şimdi de yine çok memnun kaldığım bir üründen bahsedeceğim: Pantene Keratin Onarıcı E Vitaminli Yağ!
Ürün öyle böyle değil çok güzel kokuyor. Ambalajı çok şirin. Ben duştan sonra saçımı havluya sarıp suyunu çekmesini bekliyorum. Sonra da nemli saçımın uçlarına sürüyorum. Duş sonrası içiniz rahat kullanabilirsiniz çünkü ağırlık yapmıyor. Durulamaya gerek de kalmıyor.
Veya da saçınızı saç şekillendirici ile şekillendirmek istiyorsunuz diyelim, ısı saçlara tahminimizden daha fazla zarar verdiğinden ben mutlaka saç şekillendiriciyi kullanmadan saçıma bu yağdan uyguluyorum. Saçlarımı ısıya karşı korumuş oluyorum :)
Kokusu çok güzel ve kalıcı. Gece duş alıp, saçınıza sürün. Ben iki günde bir yıkıyorum saçlarımı, çok araştırdım, 2 günde bir yıkamak en doğrusu gibi gözüküyor. Bu yağın kokusu 2 gün sizinle duruyor :)
Daha önce saçlarımı boyatmıştım, saç uçlarım az olsa da yıpranmıştı. Lastik gibi bir hal almıştı saç uçlarım. Fakat şu an çok iyi. Kısacası ben bu yağdan çooook memnun kaldım! Üstelik fiyatı 10 TL gibi bir şeydi :)
Sizlerden bu yağı kullanan var mı? Varsa yorumlarınızı bekliyorum.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

Bunlar da ilginizi çekebilir:

1 yorum

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe