Günlük Makyaj Önerileri #venusileguzelles

Çarşamba, Aralık 23, 2015

Merhaba!
Bugün değişik bir yazım var sizlere :) Kendime makyaj yapmayı nasıl seviyorsam başkasına yapmayı da çok seviyorum. Öyle ki bugün iki arkadaşımı da ben süsledim! :) Bundan böyle çevremdeki arkadaşlarıma daha çok makyaj yapmayı düşünüyorum. Bu makyajlara instagramdan #venusileguzelles taginden ulaşabilirsiniz.
İkisinde de far dışında aynı malzemeleri kullandım.
Büşra'nın gözleri yeşile yakın bir renk olduğu için onda yeşil renk kullanmayı tercih ettim. BB krem, kapatıcı, far, maskara ve ruj ile günlük makyajını yaptık. 
Damla ise esmer bir arkadaşım olduğu için mor - şeftali tonlarını ona yakıştırıyorum. Onda da yine BB krem, kapatıcı, far, maskara ve ruj var. İkisinin de cildi problemli olmadığı için BB krem ikisi için de iyi oldu :)


Burdan birinci önerimi yapacak olursam:
-Bir arkadaşım esmer diğeri kumral olduğu halde ikisinde Garnier BB krem açık renk var. Light rengini tercih edin, medium rengi çok çok koyu.
-Gözlerinize makyaj yapmak istiyorsanız ve far kullanacaksanız ufak ufak uygulamaya başlayın. Günlük makyajda abartı far hoş gözükmüyor. (Bana göre tabii)
-Gözlerinize hangi renk farın daha çok yakıştığını test edin. Böylece gözleriniz daha da ortaya çıkacaktır :)
İki makyajda da göz farını geçişli olarak kullandım. Siz de farınızın açık rengini göz pınlarlarınıza, koyu rengini kuyruk kısmına sürüp fırça ile ortadaki çizgiyi yumuşatabilirsiniz. :)
Bir sonraki #venusileguzelles postunda görüşmek üzere,
instagramda takip etmeyi unutmayın! (instagram hesabım)

Bunlar da ilginizi çekebilir:

0 yorum

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe