L'OCCITANE Shea Butter Hand Cream

Çarşamba, Kasım 18, 2015

Merhaba!
Ayak bileğimin incinmesinden dolayı evdeyim, yatıyorum. Ama blogu da boş bırakmak olmaz değil mi?
Hazır kış yaklaşmışken el kremleri en ihtiyacımız olan ürünlerde başı çekiyor. Ben bu sene birazdan bahsedeceğim el kremini kullanıyorum.




Paraben bulundurmayan bu el kremi içerisinde %20 shea yağı, bal ve tatlı badem özü var. Elleri yumuşacık yapıyor. Kokusu çok çok güzel çünkü içerisinde yasemin bulunuyormuş. E vitamininin de olması ellerimizi besliyor.

Ben her kış ellerimin çatlamasından, kurumasından şikayetçi olurum. Fakat bu kremi sürdüğüm anda ellerim kendine geliyor diyebilirim. Kısacası çok memnun kaldım! Eğer ekstra nemlendirme isterseniz siz de benim gibi geceleri kremi ellerinize sürüp, eldiven takıp uyuyabilirsiniz. Tüm gece kreme doyan ellerim sabah yumuşacık oluyor.

Ben Nişantaşı City's Alışveriş Merkezi'ndeki mağazasından almıştım. Yanılmıyorsam fiyatı 30 TL.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, hoşçakalın...

Bunlar da ilginizi çekebilir:

0 yorum

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe