Avon Planet Spa Siyah Havyar Özlü Soyulabilen Maske

Salı, Kasım 03, 2015

Merhaba, öncelikle güzel bir hafta olsuun :)
Bugün Avon'un beğendiğim bir maskesini tanıtmak istiyorum size. Avon benim tanıştığım ilk kozmetik markası olmuştu. Uzun zamandır elimde Avon ürünleri de bulunuyor. Bugün tanıtacağım maskenin içinde siyah havyar bulunuyormuş. Havyar aslında balık yumurtası. Görüntüsü ise şu şekilde;


Havyar protein ağırlıklı olup yemeği de yapılıp yenebilen bir şey. Ama güzellik uzmanları keşfettiğinden beri havyar özlü kremler üretmişler. Cildi yenileyici ve kırışıklıkları önleyici olduğu söyleniyor.

Avon Planet Spa Siyah Havyar Özlü Soyulabilen Maske

Bendeki maske ise bu. Ambalajını yine çok sevdim :) Ürün jel kıvamında. Jelin içi sanki ışıltılarla doldurulmuş gibi, sürdüğünüzde parlıyorsunuz :) Ürünü iyice temizlenmiş yüze ince katman halinde sürüyorsunuz. 20 dk bekledikten sonra soyuyorsunuz.

Ben uyguladıktan sonra cildimde ferahlık ve yumuşaklık hissettim, hoşuma gitti. Beğenmediğim tek özellik jel yapıda olması. Sürerken zorlanıyorum. Ürünün nasıl soyulduğuna dair ufak da bir videom vaaar :)



Avon'un maskelerinden kullanan var mı? Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler...


Bunlar da ilginizi çekebilir:

0 yorum

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe