Sonbahar Makyaj Önerileri

Cumartesi, Ekim 03, 2015

Merhaba :)
Hazır sonbahar gelmişken biraz araştırma yapmak istedim, ve istediklerimi buldum. Bu sonbahar makyajlarda öne çıkan şeyler ne, hangi renkler daha çok kullanılacak birlikte inceleyelim. Ne dersiniz?


-Metal Tonlarda Rujlar
Vişne ya da mor tonlarını bu sezon çok kullanacağız gibime geliyor. Kırmızı da her sezon kullanıldığı gibi yine ön planda. Yani tam anlamıyla parlayan, kendisini "işte ben burdayım" dermişçesine belli eden koyu renk rujlar bu sonbahar da kullanılmaya devam ediyor.





-Eski Saç Stilleri
50'lerin ve 60'ların saç stilini çok kullanacağız, bunun için saçlarımızı arkadan toplayıp önde birkaç tutam bırakarak güzel bir görüntü elde edebiliriz. Metalik tonlardaki ruj veya farla güzel gideceğini düşünüyorum.


-Parlayan Bakışlar
Yaz mevsiminde ışıltılara ne kadar alıştıysak o kadar devam ediyoruz kızlar. Metalik tonlu farları kullanmanın vakti geldi. Vee tabii ki kirpikleri unutmayalım, maskarayı bol bol uygulayalım.



-Dumanlı Göz Makyajı (Smokey Eye)
Dumanlı göz makyajları bu sonbahar da trendlerin arasında. İstediğimiz her rengi kullanarak yapabileceğimiz bu makyaj için ben en uygun ton olarak nude-kahve tonlarını seviyorum.

Sevgiler...


Bunlar da ilginizi çekebilir:

0 yorum

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe