Note Full Coverage Concealer (04 Medium Sand)

Pazartesi, Ekim 26, 2015

Merhaba!
Güzel bir pazartesi ve güzel bir hafta olsun öncelikle :) Note'un kapatıcısını anlatmak istiyorum;


Öncelikle söylemeliyim ki ambalajı çok hoş. Şekli aynı lip glosslara benziyor, ufak bir ürün. Süngerden yapılmış bir aplikatörü var. (Kapatıcı uygulamasında inanılmaz kullanışlı) 


Bendeki rengi 04 Medium Sand. Tenim ne çok açık ne de çok koyu bir renkte. Renk olarak gri alt tonlu bir ürün. Ürün çok kolay sabitleniyor. Boşluklarda dolma yapmıyor. Paraben içermiyor. 


Bana göre ürün hem kapatıcı hem de aydınlatıcı olarak kullanılabilir. Bu yüzden burun köprüsü ve çene üstünde de rahatlıkla kullanabilirsiniz. Önemli olan doğru rengi bulmanız. Ben T-Shop mağazasından deneyerek aldım ve çok severek kullanıyorum. Fiyatı 24 TL.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, hoşçakalın :)



Bunlar da ilginizi çekebilir:

2 yorum

  1. Ürün hakkında bilgi arıyordum bende kullanan bir kişi tarafından.Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe