BLOG HABERLERİ

Salı, Nisan 05, 2016





Herkese yeniden merhaba.
Umarım günleriniz güzel geçiyordur. Blogum hakkında değiştirmek istediğim birkaç fikir var ve bu yüzden bu yazıyı yazıyorum.

Blogumu yaklaşık 1 sene önce açtım, makyaj ve güzellik üzerine yazılar yazdım. Fakat her insan değiştiği gibi fikirleri de değişiyor, sınırları genişleyip daralabiliyor. Yazmayı her zaman çok seviyorum, yazmak bana terapi gibi geliyor. Beğendiğim ürünler, yeni makyaj teknikleri, konsept makyajları.. Hepsini yine blogumda ayrı bir kategori altında yazmaya devam edeceğim. 

Fakat blogumda en son okuduğum kitap hakkında yorumlarımın, son dinlediğim müzik hakkında yorumlarımın bulunmasını istiyorum. Yeni vizyone giren bir film hakkında düşüncelerimi, gittiğim ve gezdiğim yerler hakkında görüşlerimi yazmak istiyorum. Bu yüzden blogumun gidişatını bu şekilde biraz değiştireceğim.
Blogumu yazarken amacım hem okuru bilgilendirmek, hem de kendini iyi hissetmesini sağlamak. Bu sebeple daha da motive edici, kendi yaşamımdan parçalara da yer vereceğim.

Umarım blogumun yeni gidişatını siz de beğenerek okursunuz, yorumlarınıza, sorularınıza ve önerilerinize her zaman açığım!
Sevgiler, 
Venusellie

Bunlar da ilginizi çekebilir:

1 yorum

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe