Dirty Works Double Ended Smokey Eye Brush (Çift Uçlu)

Pazartesi, Nisan 18, 2016

Dirty Works Double Ended Smokey Eye Brush (Çift Uçlu)
Herkese merhaba!
Göz makyajının vazgeçilmezinin iyi bir fırça olduğunu bilmeyen yoktur sanırım? :) Ben de bu sebeple Dirty Works'un çift uçlu göz fırçasını aldım, bakalım yorumlarım nasılmış? :)
İsminden de anlayacağınız üzere dumanlı göz makyajı yapmak için aldım. Ve alır almaz çalışanların yanında ambalajı açıp fırçada problem olup olmadığını kontrol ettim. Kalabalık yerlerde gizlice fırçaları deneyip, talan edip yerine koyan çok kişi olduğundan siz de mutlaka fırçalarınızı satın alır almaz kontrol edin derim ben :)
Dirty Works Double Ended Smokey Eye Brush (Çift Uçlu)
Eve gelir gelmez denedim. Fırça iki uçtan oluşuyor, bir tarafı sık kıllı, yumuşak. Bu tarafı ile dumanlı göz makyajlarındaki gölgeyi rahatlıkla verebilirsiniz. Koyu renk farlarınızı azar azar alıp dağıtabilirsiniz. Gözümün üstünde de hiçbir acı yoktu, kılları çok yumuşak :)
Diğer bir tarafı ise kesik küt uçlu diye adlandırdığımız  fırça. Bu fırça ile jel eyelinerınızı sürebilirsiniz fakat biraz kalın olabilir. Fırçanın eni biraz kalın. Onun dışında kirpik altlarına koyu ve doğal tonlarda bir far uygulayıp gözlerinizi iri gösterebilirsiniz. Veya da kaşlarınızı doldurabilirsiniz :)   
Fırçayı sanırım 10 TL'ye almıştım. Kullanır kullanmaz çok memnun kaldım. Kullandıktan sonra fırçamı dalin sabun ile yıkadım, bir kıl bile dökülmedi. Zamanla kıl döküldüğünü görürsem yazıya edit yapar mutlaka bilgilendiririm :)
İki taraflı fırçalarınızın deforme olmaması adına fırçanızı yatay şekilde makyaj çekmecenize koymayı unutmayın! :)
Sevgiler,
Venusellie

Bunlar da ilginizi çekebilir:

0 yorum

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe