Maskara Nasıl Sürülür?

Salı, Ocak 19, 2016

Herkese merhaba!


Bugün sizlere maskarayı nasıl uyguladığımdan bahsetmek istiyorum.
Benim kirpiklerim orta uzunlukta ve biraz seyrek. Günlük makyajımda takma kirpik kullanmadığımdan maskara ile kirpikleri daha uzun göstermeye çalışıyorum. Nasıl yaptığıma gelirsek eğer;


İlk önce maskaramı kirpiklerimin üstünden sürüyorum.


Daha sonra kirpiklerimin altından yukarıya doğru sürüyorum. Kirpiklerimi havaya kaldırmış oluyorum.


Daha sonra zig zag hareketlerle maskaramı sürüyorum.


Alt kirpiklerime de uyguluyorum maskaramı. Böylece gözlerimi daha iri gösteriyorum.


Son olarak kirpiklerimin daha dolgun görünmesi için üst kirpiklerimin altına siyah göz kalemi çekiyorum.


Ve sonuç;



Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

Bunlar da ilginizi çekebilir:

3 yorum

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel görünüyor ^^
    Bu arada ben blog keşif etkinliğinden geliyorum blogunu takibe aldım benimkine de beklerim sevgiler ^^
    tekboynuzlupanda.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Hemen geri dönüş yapıyorum :)

      Sil

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe