Avon Beauty Essentials 5'i 1 Arada Manikür Aleti

Perşembe, Ocak 07, 2016

Herkese merhaba!
Bugün İstanbul'da yağmur var ve durgun hissetmek yerine daha da keyifli oluyorum. Durum böyle olunca bloga yazı yazmak kaçınılmaz oldu. Neyse eğer bugünkü yazımın konusuna dönecek olursam: Avon 5'i 1 Arada Manikür Aleti! Nedir bu, nasıl kullanılır?
Ben manikürümü kendim yapmayı tercih ettiğimden evde manikür için aletlerim vardı. Ama böyle bir makineyi de denemek istedim.
Avon Beauty Essentials 5'i 1 Arada Manikür Aleti
Ürün 2 adet AAA tip pil ile çalışıyor. Beş adet farklı başlığı var.
Başlıkları ve ne işe yaradıklarını anlatacak olursam; Sağdan başlayarak;
1- Zımpara başlık tırnak kenarı boyunca şekil vermek için.
2- Beyaz zımpara başlık (koni) tırnağın kenarını düzgünleştirir. Başlığı tırnağın uç kısmına dik olacak şekilde yerleştirin ve tırnağın ortasından dışarıya doğru hareket ettirin.
3- Beyaz zımpara başlık (silindir) şekli belirginleştirir. Başlığı tırnağın uç kısmına yerleştirin ve ortadan dışarıya doğru hareket ettirin.
4- Krom zımpara başlık düzgünleştirir ve parlatır. Başlığı tırnağın yüzeyine paralel olacak şekilde yerleştirin ve nazikçe hareket ettirin.
5- Keçe başlık tırnağa son parlaklığını verir.
Ben burda şekil vermeye başladım (birinci başlık)
İşlemler bittikten sonra son olarak parlaklık verdim.
Toplayacak olursam ürünü beğendim ve başarılı buldum. Olmazsa olmaz mıydı hayır, ben yine manikürümü yapardım. Ama törpü vs. kolay kullanamayanlar için bayağı iş görür bu. :) Kullananlar var mı aranızda? 

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, hoşçakalın...

Bunlar da ilginizi çekebilir:

2 yorum

  1. pratik bir ürüne benziyor fiyatı ne kadar :? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl fiyatını hatırlayamıyorum ama 50 TL alışveriş yapana 20 TL kampanyasindaydi. 20 TL 'ye aldım 😊 Ziyaret için de çok teşekkürler

      Sil

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe