Işıl Işıl Olmak İsteyenlere: Sleek Solstice Highlighting Palette

Pazar, Kasım 19, 2017

Sleek Solstice Highlighting Palette

Bugün sizleri harika bir ürünle tanıştıracağım, hazır olun!
Sleek Solstice Aydınlatıcı Paleti! 
Bilenler vardır mutlaka, aydınlatıcı olarak senelerdir The Balm Mary Lou'yu kullanıyorum, çok çok iyi bir ürün, kullanan herkes çok memnun. Fakat aydınlatıcı konusunda farklı şeyler denemek isteyenler mutlaka yazıyı sonuna kadar okumalısınız :)
Sleek Solstice Highlighting Palette
Sleek'in aydınlatıcı paletinde 4 farklı renk var. Üç toz, bir krem ürün var içerisinde. Ve pigmentleri muh-te-şem! Bir yandan ambalajını da çok beğendim. Çok şık duruyor, ürünü yanına almak isteyenler için hem aynası hem de minik bir fırçası var.
Birinci renk için şunları söyleyeyim, aydınlatıcıda krem ürün kullanmak sizi korkutmasın, cilt ile çok güzel bütünleşiyor. Ben krem ürünleri yazları kullanmayı daha çok seviyorum. Hafif terleyen ciltte krem ürünler her zaman daha kalıcı oluyor. Rengi her cilt rengine uyum sağlayan bir renk.
İkinci renk ise ışıl ışıl. Piyasadaki çoğu aydınlatıcılar sıcak tonlar barındırıyor, hatta aydınlatıcı varken fotoğraf çekenleriniz varsa bilir, aydınlatıcı uygulanan kısım sarı sarı durur. Bu renk aksine daha soğuk duruyor. Soğuk tonlu aydınlatıcı arayanlar için harika bir seçim olacaktır.
Sleek Solstice Highlighting Palette
Üçüncü renk ise hepimizin alıştığı, klasik aydınlatıcı renklerinden. Çok detaya girmeme gerek yok, pigment ve kalıcılık bakımından paletteki tüm renkler muazzam.
Son renge gelirsek, benim en en favorim bu oldu. Hem hafif, rengi de her makyajı kaldıran bir tondan. 
Ben bu paleti farklı farklı kullanıyorum. Palet kaş kemiğine, göz pınarlarına, burun ucuna uygulandığında da çok hoş görünüyor. Ama o sağlıklı, ışıl ışıl görünen cilt görüntüsü yaratmak
için mutlaka fırçanıza az ürün aldığınızdan emin olun. Pigmentleri çok iyi derecede çünkü.
Sleek Solstice Highlighting Palette

Uygulama ipucu: Allık ya da aydınlatıcı fırçanızı dört rengin üstünde gezdirip de sürebilirsiniz. Her rengi kullandığımda da çok güzel sonuçlar aldım. Esra'm sağolsun.<3
Ürün fiyatını 55-60 TL olarak biliyorum. Ben %50 indirim ile 30 TL'ye almıştım. Sleek ürünlerini Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

Bunlar da ilginizi çekebilir:

0 yorum

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe