SAĞLIKLI BRONZLAŞMA TÜYOLARI

Salı, Temmuz 12, 2016






Herkese yeniden merhaba!
9 günlük tatilde umarım eğlenmişsinizdir, malum havalar sıcak, yapılacak şeylerden biri de güneşlenmekti kuşkusuz. Aslında yazıyı daha önce yazmak istiyordum fakat elimdeki ürünleri kullanıp yorumlamak istedim :) 

Öncelikle bronzlaşmak saatlerce güneşin altında kalıp yatmakla olmuyor. Hele ki 12:00-16:00 arasında Güneş'e dikkat etmek lazım. Yoksa deri soyulmaya başlayabiliyor, acı veren yanıklar oluşabiliyor.

Sağlıklı bir bronzluk için mutlaka güneşe çıkmadan evvel kese ile vücudunuzdaki ölü deriyi atın, böylece daha da kalıcı ve sağlıklı bir bronzluğa ulaşmış olursunuz :) Ben ipek kese sevenlerdenim :)

Kışın akne tedavisi gördüğümden sivilce lekelerimin daha da artmaması adına yüzüme 50 faktörlü bir krem sürerek başladım güneşlenmeye. Bu konuda Bebak'ın yüksek korumalı kremini çok sevdim. Çok da güzel emiliyor. Bunun yanında şapkamı yanımdan hiç ayırmadım.







Vücudum içinse Arko Nem'in Transparan Güneş Koruyucusunu kullandım. Hiçbir şekilde yağlılık hissi bırakmıyor. 15 faktörlü bir koruma sağlıyor. Ben zaten buğday tenli biri olduğum için bana yetti bile. Ama çok açık tenli iseniz 30 faktörlü krem öneririm.









Bunun yanı sıra havuç veya kakao yağı da kullanabilirsiniz. Bunlar çok düşük koruma sağladığından mutlaka öncesinde yüksek koruma sağlayan bir krem kullanmanızı öneririm :)










Güneşlenme sonrası yanma hissini alması adına Arko Nem'in güneş sonrası nemlendirici yağını çok sevdim. Bunu duştan sonra kullandım. İçerisinde susam yağı barındırıyor. Kokusu muazzam!









Bir diğer güneş sonrası ürünüm ise Arko Nem'in ferahlatıcı etkili jeli. Ben bunu buzdolabında muhafaza ediyorum. Aloe vera özlü olması inanılmaz rahatlatıcı etki bırakıyor.

Güneşlenirken havuç suyu da içebilirsiniz, bunun etkili olduğunu çoğu blogda okumuştum :)

Güneşsiz bronzluk içinse Avon'un Sun+ Magic Tan Bronzlaştırıcı Losyon'unu kullanıyorum. Ürünü incecik bir halde sürüyorum, kurumasını bekliyorum. Kıyafetlerime bulaşma yapmadı. Hoş da bir kokusu var. Dalga dalga bir görünümü de yok. Sadece bronzluk olarak sarımtrak bir renk veriyor, ama sonuç gerçekten çok güzel. Bunu kışın da kullanabilirsiniz. Kokusu hemen hemen herkesin hoşuna gidecek tarzdan. Duşta uyguladığınız bölgeyi keselemezseniz gitmiyor. 5 gün üst üste kullandım, cidden işe yaradı.

Bu arada bikinim Koton'dan :)









Sırf bronz bir görünüm için Güneş'in altında saatlerce yatmak sadece acı verecektir. Bu sebeple güneşleneceğiniz saatleri iyi ayarlamanızı ve krem sürmeyi alışkanlık haline getirmenizi öneririm :) Benim sağlıklı şekilde bronzlaşma tüyolarım bunlardı. Sizinkiler nedir?

Düşünceleriniz, önerileriniz ve sorularınız için yorum bırakmayı unutmayın,
Sevgiler,
Venus Ellie

Bunlar da ilginizi çekebilir:

7 yorum

  1. Avon'dan ben de çok memnun kalmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu kadar iyi olduğunu bilmiyordum :)

      Sil
  2. Merhaba :)) Her ne kadar kara kaşlı kara gözlü olsam da bembeyaz bir ten e sahihibim. Bronz olayım diye her tatilimde yanmanın dozunu kaçırdım hep.Bronzluk için olan ürününü deneyeceğim teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  3. Bikiniye bayildim:) ben de hem yasadigim yerde yaz kisa oldugundan hem de sezona bembeyaz girmek istemedigimden son birkaç yildir birkaç kez solaryuma gidiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Siteniz çok güzel öncelikle bunu belirtmek istiyorum:) Ayrıca sizin gibi internete ve web sitelerine hakim olan kişiler ile çalışmak isteriz. LR Kozmetik firmasını duydunuz mu bilmiyorum ama şu sıralar Türkiye genelinde çok ciddi paralar kazandıran bir Alman firmasıdır. İncelemek ister ve beraber çalışmak isterseniz eğer size detaylı bir şekilde anlatmak isterim. Ben 1 yılımı tamamladım bu firma ile ve mütevazi bir kazanca sahibim. Dediğim gibi detaylı görüşmek isterseniz sitemden veya e-posta adresimden bana ulaşabilirsiniz iyi çalışmalar:)

    YanıtlaSil
  5. Nice review Venus.

    I am new follower! Whould You like follow me too? :)
    blog minimalissmo

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe