Otacı - Makyaj Temizleme Suyu ve Saç Bakım Ürünleri

Pazar, Mart 20, 2016

Herkese yeniden merhaba!
Bugün sizlere Otacı'dan ve memnun kaldığım ürünlerinden bahsetmek istiyorum. Otacı ile makeupeg'in #hayatsevinceguzel etkinliginde tanıştım ve daha önceden neden ürünlerini kullanmadım diye pişmanlık duydum.


Otacı tamamen bitkisel ürünler çıkartan bir firma. Ürünleri hayvanlar üzerinde test edilmiyor. Dermatolojik testlerden de geçmiş. Sadece bu iki özelliği bile Otacı'ya sempati duymama yetti. Gelelim ben Otacı'nın hangi ürünlerini deneyimledim:
Otacı

Otacı - %100 Doğal Makyaj Temizleme Suyu

Öncelikle birçok makyaj temizleme suyu denediğimi söyleyebilirim. Garnier ve Bioderma'nın makyaj temizleme sularını çok sevmiştim. Ama Otacı'yı denedikten sonra başka bir makyaj temizleme suyu kullanmayacağım. Daimi favorim olabilir kendisi. Çok güzel bir kokusu var. Ufak bir pamuğa çok az miktarda dökseniz bile tüm cilt makyajınızı tek harekette çıkarıyor. Göz makyajımı bile çok rahat temizledim. Ve sürekli kullandığım halde cildimde sivilce vs. çıkartmadı. Bana göre tek sorunu ciltte yapış yapış bir his bırakması. Ama ben yüzümü ne ile silersem sileyim sonrasında yıkadığım için pek problem yaşamadım.
Otacı

Diğer ürünlere gelecek olursam çokça tester yolladığı için büyük teşekkür ediyorum Otacı'ya. 
Doğal Limonlu ve zeytinyağlı sabun harika bir şey! Ambalajı açmadan bile kokusunu alabildim. Kullandığımda da o kokusu kaybolmadı.
Pastil de göndermişlerdi, öksürüğümün fazla olduğu bir döneme denk geldiğinden ikisini de hemen bitirdim. Anında öksürüğüm kesildi ve daha rahat nefes aldım.
Birbirinden farklı şampuanlar, saç bakım yağları göndermişler. Argan saç bakım maskesini deneyip memnun kalmamak elde değil. Kokusu ve saçı yumuşacık yapması o kadar güzel ki! Bitki özlü şampuan ise kardeşimin işine yaradı, saç derisinde bol bol sivilceler çıkıyordu. Şampuanı denedikten sonra saç derisinde bir rahatlık hissettiğini ve kaşıntılarının azaldığını fark ettik. Gerçekten etkileri inanılmaz.

Kısacası ben Otacı'nın elimdeki ürünlerinden oldukça memnun kaldım. Makyaj temizleme suyum bittiğinde de mutlaka yenileyeceğim. Etkinlik sayesinde bizi tanıştıran Ece'ye ve bu güzel ürünleri yolladıkları için Otacı'ya çok teşekkürler.

Otacı'nın ürünlerini kullananlar varsa yorumlarınızı bekliyorum.
Hoşçakalın...

Bunlar da ilginizi çekebilir:

0 yorum

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe