YAZ VE KIŞ MAKYAJIM ARASINDAKİ FARKLAR

Pazar, Temmuz 03, 2016

Selam!

Temmuz sıcağıyla geldi. Saçlarımı topladığım halde yanıyorum. Şu sıralar fark ettim ki "yaz makyajı" adında bir yazı ya da fotoğraf paylaşmadım. Geçen sene blogumu açtığım sıralarda yaz makyajı adında bir makyaj paylaşmıştım, oldukça basit bir makyajdı! :) Gerek snapchat gerek instagram üzerinden de sorular geldi. Ben de yazları nasıl makyaj yaptığımdan daha çok kışın nasıl makyaj yapıyorum, yazın nasıl değiştiriyorum bunu paylaşmak istedim :)


Kışa en yakıştırdığım şey kusurları kapatılmış pürüzsüz bir ten makyajı, eyeliner ve koyu ruj üçlemesi. Eğer gözlerime ağırlık veriyorsam dudaklarımı hafifletiyorum, eğer dudaklarıma ağır bir makyaj yaparsam göz makyajımı hafif tutuyorum. Kışları aydınlatıcıyı hiç kullanmıyorum diyebilirim. Hafif renklerde allık kullanıyorum. Ve mutlaka kaşlarımı dolduruyorum, pürüzsüz ten makyajına güzel kontürlenmiş kaşlar çok yakışıyor!

Yaz makyajımı ise oldukça sade tutuyorum. Yazları fondötene elimi bile sürmüyorum. Sıcak havanın verdiği bunaltının üstüne bir de fondöten cidden eziyet gibi geliyor. BB krem tarzı ürünleri de arada kullanıyorum. Yazları kaşlarımı hiç doldurmuyorum, yukarıya doğru tarayarak doğal görüntü veriyorum. Saçlarımı duş sonrası hafif kuruttuktan sonra dalgalı olması için ya örüyorum ya da saçlarımı dağınık topuz yapıyorum. Fondöten uygulamadığım halde bol aydınlatıcı ve bronzer kullanıyorum :) Maskara da olmazsa olmazım. Ruj sürmüyorum diyebilirim ama sürersem de yaz renkleri, koyu renkleri tercih etmiyorum. 


Konuyu toparlayacak olursam;


                                           
Kış:

Eyeliner
Koyu renk ruj
Fondöten
Doldurulmuş kaşlar















Yaz:

Aydınlatıcı
Bronzer
Maskara
Dağınık Saç












Telefonuma ve pcye format attığımdan dolayı kışa ait pek bir foto bulamadım :/ Ama genel olarak benim bu iki farklı mevsimde yaptığım makyaj bu şekilde. İkisinin 
de tek ortak yanı mutlaka güneş kremi sürüyorum. Kış yaz farketmez, güneş kremim olmadan rahat edemiyorum.

Sizlerin yaz-kış makyajı olarak ayırdığınız makyaj teknikleriniz neler?  Yazın ne tercih ediyorsunuz? 
Sorularınız, önerileriniz ve düşünceleriniz için yorum bırakmayı unutmayın.

Sevgiler,
Venus Ellie

instagram: www.instagram.com/venusellie
snapchat: venusellie
mail: venusellieblog@gmail.com

Bunlar da ilginizi çekebilir:

6 yorum

  1. Yazın sıcaktan benim de bir şey yapasım gelmiyor, en hafifleri seçiyorum

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ellerinize saglik guzel bir yazi olmus yazin agir makyaj yapilmiyor ne yazikki bende beklerim sizi takibe aldim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim hemen ben de alıyorum :)
      Sevgiler...

      Sil
  3. iki makyajıda çok beğendimmm. özellikle de kışı :)

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe