MEZUNİYET MAKYAJI - 2016

Çarşamba, Mayıs 25, 2016


Herkese yeniden merhaba :)
Mezuniyet dönemlerindeyiz malum, ben de birkaç mezuniyet makyajı önerisinde bulunmak istiyorum sizler için :) Fotoğraflar kapalı ortamda olduğundan bir koyu bir açık görünüyor maalesef :/



Mezuniyet makyajınız kendinizi rahat hissedeceğiniz şekilde olmalı, eğer kırmızı ruj sürdüğünüzde veya koyu göz makyajı yaptığınızda kendinizi rahat hissetmiyorsanız o gün bu tarz bir makyaj yapmamalısınız :)


Cilt makyajınızın kalıcı olması için mutlaka fondöten öncesi baz ya da nemlendirici kullanın :)

O gün hangi renk ruj sürdüyseniz yanınıza alın, tazelemek gerekecek :) Ben bir de kırmızı ruj sürerek de fotoğraf çektim, bambaşka bir makyaj oldu :)



Elbisenizle %100 uyumlu makyaj yapmak zorunda değilsiniz, gençsiniz, renkli şeyleri kullanabilirsiniz, sürekli kahve kullanacak değiliz :))


Yanlış tondaki göz altı kapatıcılarından uzak durmak şart, fotoğraflarda kötü gözükmemesi için :)


Ve tabii ki bol bol gülümseyin, yıllar sonra fotoğraflara baktığınızda "Gerçekten güzel olmuşum." diyebilin kendinize :) Rahat olun :)

Benim mezuniyet makyajım bu şekildeydi :) Umaırm beğenmişsinizdir :) 

-Kullandığım ürünler:

  • The Balm Nude Dude Far Paleti
  • Maybelline Go Extreme Maskara
  • Flormar Mat Fondöten
  • Smash Box Makyaj Bazı
  • Note Full Coverage Kapatıcı
  • Golden Rose Kaş Kalemi & Wet n Wild Kaş Kiti
  • Wet n Wild Mochalicious Ruj
  • Avon Fiery Red Ruj 
  • Mac Terracotta Allık

Sorularınız, düşünceleriniz ve önerileriniz için yorum bırakmayı unutmayın!
Sevgiler,
Venus Ellie

Bunlar da ilginizi çekebilir:

33 yorum

  1. çok hoş olmuş makyajınız :)ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Başarılı bir makyaj olmuş rujun rengini çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendiimi emeğine sağlık kuzumm :* Wet n wild ruja ölüp bittiim <3

    YanıtlaSil
  4. Makyaj çok güzel ama yüzünde harika emeğine sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim :)
      Sevgiler...

      Sil
  5. Merhaba! Blogunuzu yeni keşfettim ve izleyiciniz oldum bana da beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de izleyiciniz oldum :)
      Sevgiler...

      Sil
  6. model de güzelmiş amaaaaa :))))

    YanıtlaSil
  7. son yazımı bi görseneee :)

    YanıtlaSil
  8. ne güzel olmuş bloğunu da yeni keşfettim ve takibe aldım bana da bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Ümran :) Hemen geliyoruuum
      sevgiler...

      Sil
  9. Deep Tone'nun sayfasındaki tanıtımıyla haberdar oldum sizden. Ve uğradım :)
    Çok yakışmış mezuniyet makyajınız. Çok beğendim. Hiç elimden gelmeyen konular bunlar :)))
    Bu arada, sizi takipteyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşheldiniz, beğenmenize çok sevindim :)
      Hemen takibe alıyorum, sevgiler...

      Sil
  10. Çok güzel görünüyorsunuz :) instagram etkinliğinizden geldim. Takibe aldım. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim, hoşgeldiniz :)
      Hemen takibe alıyorum,
      Sevgiler...

      Sil
  11. Ya canım bayıldımmm 😍😍 ellerine sağlık su zamanlarda harika bir yazı ve makyaj olmuş 👏👏

    YanıtlaSil
  12. Ruj gerçekten makyajı ne kadar çok değiştirmiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bazen bir renk çok şey değiştiriyor :)

      Sil
  13. Çok güzel olmuş makyaj, ellerine sağlık ♥ :*

    YanıtlaSil
  14. bloguna hoşgeldiiiiin nerdesin yaaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okul, sınavlar derken kaçırdım buraları :/ Şimdi kaldığım yerden devam :)) Hoşbulduum <3

      Sil
  15. Bu göz makyajına bayıldım. Eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim Nilgün Hanım :)

      Sil
  16. Siteniz çok güzel öncelikle bunu belirtmek istiyorum:) Ayrıca sizin gibi internete ve web sitelerine hakim olan kişiler ile çalışmak isteriz. LR Kozmetik firmasını duydunuz mu bilmiyorum ama şu sıralar Türkiye genelinde çok ciddi paralar kazandıran bir Alman firmasıdır. İncelemek ister ve beraber çalışmak isterseniz eğer size detaylı bir şekilde anlatmak isterim. Ben 1 yılımı tamamladım bu firma ile ve mütevazi bir kazanca sahibim. Dediğim gibi detaylı görüşmek isterseniz sitemden veya e-posta adresimden bana ulaşabilirsiniz iyi çalışmalar:)

    YanıtlaSil
  17. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe