Colorsofduygu ile güzel bir gün!

Cumartesi, Mayıs 21, 2016



Herkese merhaba! :)
Başlıktan da anlayacağınız üzere dün colorsofduygu ile birlikteydim. Duygu çok ama çok tatlı bir kız! Gözlerine bakmaktan kendimi alamadım, gerçekten çok güzel renkte gözleri var :) 


Duygu Kadıköy Moda'yı çok seviyormuş, ben de öyle, tüm gün Moda'daydık :) Kadıköy Moda dışında tam bir pancake hastası :)

Kadıöy Moda'ya gidip sahilde oturmak olmazdı, bu sebeple serildik çayır çimenlere. Ben de o sırada Duygu'nun makyaj çantasını karıştırdım ve gerçekten çok güzel şeyler buldum :) Haydi gelin hep birlikte bakalım neler varmış?


   

Duygu'nun birbirinden güzel rujları var. Mac'in bu rujları da çok ama çok güzel! Buradan isimlerini öğrenebilirsiniz :)


Duygu'nun çantasında iki tane maskara vardı. İkisi de benim beğendiğim maskaralar. Hatta çok güzel bir muadil yazısı yazabilir, takipte kalın! :)



Golden Rose'un Velvet Matte serisindeki bu rujunu öyle çok seviyormuş ki, Mac'in Kinda Sexy'e muadil olmasına rağmen bu ruju daha çok kullanıyormuş :)


Bu gördüğünüz ruj da NYC markasına ait bir ruj.Yapısı ve rengi çok çok güzel :)


Essence'in I love stage far bazını denemeyen kalmamıştır diye düşünüyorum :)


Rimmel London'ın ürünlerini çok başarılı bulduğumu bilenler vardır belki içinizde :) Bu kapatıcı da gerçekten denenmeye değer, ben de çok seviyorum, Duygu'nun da favorilerinden.


Duygu'da iki adet allık vardı. Biri Gosh'ın diğeri Flormar'ın. İkisi de bahara yakışır renkte, hatta dayanamayıp hemen denedim. Duygu allıklarını Eklips'in bu fırçasıyla uygulamayı seviyormuş, sonuç gerçekten başarılı :)


Duygu Pastel'in bu kaş maskarasını da sabitleme konusunda başarılı buluyor, aynı şekilde ben de :)


Eos dudak nemlendiricisini de bolca görmüştük, hatırlıyor musunuz? :) Duygu da seviyormuş. Bence çok bereketli bir ürün, ve ufak göründüğüne bakmayın gayet büyük :))


Bu da Duygu'nun ilk Mac ürünüymüş. Şu an bu boyu satışta değilmiş maalesef. Işıl ışıl, taze görünümlü bir cilt için harika bir ürün. Bana göre bolca ışıltılı bir nemlendirici, aydınlatıcı. Ama çok güzel! :)

Evet, Duygu'nun makyaj çantasında olanlar bunlardı. Hepsi çok güzel ürünler. Karıştırmama izin verdiği için de Duygucuma teşekkür ediyorum, hehe :)
Tekrarı olması dileğiyle :)

Sizler Duygu'nun makyaj çantasındakiler hakkında ne düşünüyorsunuz? :)

Duygu'yu merak edenler için;

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, 
Sevgiler,
Venus Ellie


Bunlar da ilginizi çekebilir:

3 yorum

  1. Ne güzel görünüyorsunuz siz öyle, keyifli bir gün olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz canııım :) Umarım bir gün seninle de görüşebilirim :)

      Sil

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe