H&M Lip Gloss (Powder Kiss)

Salı, Nisan 19, 2016

H&M Lip Gloss (Powder Kiss)
Merhaba.
H&M'i çok sevdiğimi bilenler olabilir aranızda :) Hal böyle olunca H&M Beauty'den bir şeyler almamak olmazdı. Ben şimdilik dudak parlatıcısı aldım.
Bendeki rengi powder kiss. Şeffaf, renk vermeyen ama parlatan cinsten. Ambalajı da çok şirin. :) Aplikatörü ise süngerden yapılmış, normal genişlikte. Kolay uygulayabiliyorsunuz ürünü.
Her ne kadar dudak parlatıcıları günlük makyajda kullanışlı olmasa da saçlarınızı topladığınız takdirde rahatlıkla kullanabilirsiniz. Nude severler benim gibi şeffaf renk tercih edebilirler. Sürekli dudaklarımı yalama alışkanlığım olmadığı için kalıcılığını iyi buldum. 3-4 saat dudağımdaydı. 
Yapışkanlık konusuna gelince evet yapış yapış fakat böyle olmasını daha çok seviyorum çünkü gerçekten uzun süre dudağınızda kalıyor (tabii bir şey yiyip içmezseniz) Fiyatı da 2 TL gibi komik bir şeydi :)
H&M Lip Gloss (Powder Kiss)
H&M'in dudak parlatıcısını deneyenler var mı? 
Sorularınız, önerileriniz ve düşünceleriniz için yorum bırakmayı unutmayın!
Sevgiler,
Venus Ellie

Bunlar da ilginizi çekebilir:

2 yorum

  1. Renk vermeyip parlatan cinsini çok sevmiyorum ama parlatıcı olarak da ruj zaten kullanamıyorum. Saçıma falan yapıyor deli oluyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet, ne kadar güzel olurlarsa olsunlar kullanımı çok zor. Fakat böyle renk vermeyen türlerini çok seviyorum, saçımı topladığımda da rahatça kullanabiliyorum :)
      Sevgiler...

      Sil

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe