Dumanlı Göz Makyajı (Smokey Eye) Nasıl Yapılır?

Pazar, Ocak 17, 2016

Herkese merhaba!
Bugün benden birkaç arkadaşımın yapmamı ve anlatmamı istediği "Dumanlı Göz Makyajı"nı anlatacağım :)

Dumanlı Göz Makyajı Nasıl Yapılır?

Dumanlı göz makyajı için gerekli olanlar siyah göz kalemi, koyu renk far, maskara ve olursa takma kirpik.
Dumanlı göz makyajı tüm odağı gözlere çekiyor. Amacımız buğulu gözler elde etmek.
Benim gözlerim minnacık olduğu için ben kendime pek yakıştıramıyorum, ama denemekten ne çıkar değil mi? :) Gelelim makyajı nasıl yaptığıma;


Makyaja gözlerimden başladım. Üst kirpik ve alt kirpik diplerime siyah göz kalemi sürdüm. Daha sonra fırça ile dağıttım.

Daha sonra koyu renk bir far (Ben Nude Dude'dan Fine rengini kullandım ki biraz kahvelik istedim makyajımda) ile göz kapaklarıma pıt pıt hareketlerle farımı sürdüm. Pıt pıt sürmemin sebebi koyu renkli farlar pigmentli olduğundan çok dağılmasını istemedim.
Sonra az önce sürdüğümden daha koyu bir far ile (Nude Dude-Fierce) gözlerime eyeliner çekiyormuş gibi çizgi çektim. Bunu yaparken küt uçlu bir fırça kullanabilirsiniz. 
Kaşlarımın altını açık bir renk far ile boyadım.
Son olarak bol bol maskara kullandım. Takma kirpik yapıştırıcım bittiği için takma kirpiğim yok ama siz kullanabilirsiniz, enfes oluyor.

Göz makyajımdan sonra cilt makyajıma geçtim. Fondötenimi ve göz altı kapatıcımı sürdüm. Parlayan yerlerimi pudra ile üzerinden geçtim .Yanaklarıma da allık uyguladım. Bu makyajda dikkatin gözde olmasını istediğimden dudağıma doğal tonlarda ruj sürdüm.

Bu makyajda kullandığım ürünler:
-Flormar Siyah Göz Kalemi
-Nude Dude Far Paleti (Fine, Fearless ve Fierce)
-Maybelline The Colossal Go Extreme Leather Black Maskara
-Maybelline Super Stay 24H Fondöten (21 Nude Beige)
-Note Full Coverage Kapatıcı (03 Sand)
-Wet n Wild Ruj (Bare It All)
-Mac Terracotta Allık

Siz dumanlı göz makyajımı nasıl buldunuz?

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, keyifli haftalar! :)


Bunlar da ilginizi çekebilir:

0 yorum

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe