Note Mattemoist Lip Gloss (Femme Fatale)

Perşembe, Aralık 10, 2015

Merhabalar. 
Vize haftasında olduğum için buralara uğrayamadığım doğrudur :)
Size Cosmetica alışverişimden bahsetmek istiyorum, birkaç ürün aldım fakat hepsini tek tek yazmak istedim.
Ruj alışverişini bu ara çok sık yapıyorum, Note'un çoğu ürününü sevdim diyebilirim, gerçekten fondöteninden maskarasına kadar her şeyi çok güzel!Ben bu güzel ruju 20 TL'ye aldım. 

Note Mattemoist Lip Gloss



Ürün sünger aplikatöre sahip, likit yapıda. Dudağınıza sürdüğünüzde kuruyor ve matlaşıyor. Kesinlikle dudakları kurutmuyor, aksine kadifemsi bir his veriyor. Almasanız bile lütfen testerını bir ara deneyin, dediğimden daha fazlası diyebilirim :) Ayrıca belirtmeliyim ki Note'un her ürününün ambalajına aşığım!
Note Mattemoist Lip Gloss Femme Fatale
Bendeki rengi de bu. Ürün swatchlarına instagram hesabımdan da ulaşabilirsiniz.
(instagram: venusellie)
Sevgiler...

Bunlar da ilginizi çekebilir:

2 yorum

  1. Ben geldiiimmm cok kisa ve oz yaziyorsunuz begendim ve takibe aldim bende bloga beklerimm:)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim, hemen ben de bakıyorum :)

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe