GET THE LOOK: Amy Winehouse Makyajı Nasıl Yapılır?

Pazartesi, Aralık 21, 2015

Herkese en güzelinden merhaba!
Bugün benden uzun zamandır istenen Amy Winehouse makyajını anlatacağım.
Amy'yi çok severek dinlerdim, şarkısı ve kendine özgü tarzı, hareketleri hoşuma giderdi. Orjinal bir kadındı. Haliyle de hayranları olarak ölümü bizi çok üzmüştü.
Amy Winehouse

Gelelim makyaja, bu makyaj için eyeliner, nude ruj ve büyük halka küpeleriniz olmalı. (büyük halka küpem olmadığı için küçükleri kullandım)
Makyaja ilk önce klasik ten makyajımla başladım. Fondötenimi sürdüm ve T bölgemi pudraladım. Kaşlarımı da doldurduktan sonra kaşlarımın altını açık renk bir fal ile boyadım. Bunu kaşlarımın kalkık gözükmesi için yaptım.
Göz makyajımda ise göz kapağımın katlanma yeri yani crease bölgeme mat kahve tonlarında far alıp biraz gölge verdim. Daha sonra eyelinerım ile kaşlarıma çok yakın olacak şekilde çizgi çizdim ve doldurdum. Göz altlarıma da siyah farımı küt uçlu fırçayla sürdüm ve dağıttım. Kirpiklerimi bol bol maskaraladım. (Takma kirpik ile deneyin, harika oluyor)
Dudaklar içinse Amy'nin çoğunlukla ya pembemsi ya da nude tonlar tercih ettiğini gözlemledim. Ben pembe kullandım. Dudak piercingim olmadığı için eyeliner ile siyah bir nokta yaptım dudağımın üstüne, o bile farklı bir hava kattı! :) 
Saç içinse krepe fırçamla saç arkalarımı kabarttım, ve kulak önündeki saçlarımı arkadan topladım. Krepe fırçam ile yaptığım saç daha bombeli dursun diye yukarı kaldırıp spreyledim.
Umarım Amy makyajımı beğenmişsinizdir. Ben şimdi Back to black dinlemeye gidiyorum :)
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

Bunlar da ilginizi çekebilir:

4 yorum

  1. Ayy ne güzel olmuş sanaa ♥_♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok teşekkür ederiiiim :) Beğenmene de çok sevindim :)

      Sil
  2. Alman LR kozmetik markasını duydunuz mu? Avon ve Oriflame gibi üyelik sistemiyle kendinize indirimli ürün alabiliyor veya temsilci olup ürünlerin satışını yapabiliyorsunuz. Ben 1 yılımı tamamladım, hem kendi ihtiyaçlarımı karşılıyorum, hem de ekibimi kurdum ve hatırı sayılır bir gelirim var. Sizin bir web siteniz olduğu için ilginizi çekeceğini düşünüyorum, bir bakın lütfen ;)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,

    LR Health and Beauty 30 senelik bir Alman kozmetik firması, 300.000 üzerinde satış ortağı ile Avon ve Oriflame gibi üyelik sistemiyle kendinize indirimli ürün alabiliyor veya temsilci olup ürünlerin satışını yapabiliyorsunuz.

    LR son 10 senedir Türkiye' de faaliyet gösteriyor ve son 2 yıldır da inanılmaz şekilde büyüyor.

    İlginizi çekeceğini düşünüyorum, incelemeniz için websitemiz http://lrkozmetik.ml

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe