Kaş Alma Yöntemi (Doğal Görünüm İçin)

Pazartesi, Ekim 19, 2015

Eveeet merhabalar, başlıktan da anlaşıldığı üzere kaş alımından bahsedicem. Kaşlarımı son iki yıldır kendim alıyorum. Kavisli de kullandım düz de. Şu an düz şekil verdim. Peki kaşlarımı nasıl alıyorum?

Olması gerekenler: Kaş tarağı, cımbız, kaş makası, isteğe göre ip


Öncelikle incecik kaşlardan hoşlanmıyorum, herkesin kendine yakışan bir kaş kalınlığı var orası ayrı tabii. Benim bahsedeceğim kaş alma şekli orta kalınlıkta ve düz kaşlar için.

Öncelikle kaşlarımı aşağıya doğru tarıyorum. (Kaş tarağı olmayanlar edinsin bir tane, ben gratis'ten almıştım) Kaşları aşağı taradıktan sonra üstteki kaşlarımı (kalın olanları) cımbızla alıyorum. Dikkat etmeniz gereken cımbızı iyi kullanmak, kaşı dibinden yakalayın ve çekin. Ortasından yakaladığınız tüy kopar ve batıklara yol açar.

Daha sonra kaşlarımı yukarıya tarıyorum, ve alt taraftaki kalın tüyleri alıyorum.Bu işlem de bittikten sonra kaşlarımı yukarıya doğru tarayıp uzun olan kısımları kaş makasımla kesiyorum.

Bu da bittikten sonra kaşlarımı kendi şekline göre tarıyorum, alt ve üstleri iple geçiyorum.
(Eğer daha ip kullanarak bıyık veya kaş almadıysanız lütfen pratik yapıp kaşlarınızda kullanın, yoksa kaşlarınızın şeklini bozabilirsiniz.)

Kaşlarımın ortasında da ip kullanıyorum. Vee hazırım. Nasıl olmuş?


Diğer yazımda görüşmek üzere, sevgiler :)

Bunlar da ilginizi çekebilir:

0 yorum

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe