Halloween Makyajı (Kedi)

Pazar, Ekim 25, 2015



Herkese merhaba!
Bugün yine farklı bir konu var blogumda: Cadılar Bayramı makyajı :)
Ben de bekler miyim hiç, hemen uygulamak istedim kendime. Kedi makyajını denedim. Kendime göre bir şeyler kattım.


Öncelikle ten makyajımı normal bir şekilde yaptım. Henüz elimde kontür paleti olmadığı için kontürleme işlemi yapmadım. Daha sonra göz altı kapatıcısıyla göz altlarımı kapattım, dudağımın üstüne de bolca uyguladım.

Dağınık kaş elde etmek için kaşlarımı doldurdum daha sonra rimelimin fırçasıyla kaşlarımı tek tek yukarı kaldırdım. Bu görüntüyü Rihanna'nın Where Have You Been klibinde çok beğenmiştim :) Çok vahşi durduğundan kedi makyajımda bulunsun istedim.


Gözlerim içinse ilk olarak Nude Dude paletinden Fierce rengini booolca sürdüm göz kapağıma. Maksat göz kapaklarımı karartmaktı. Daha da keskin duruş elde etmek istediğim için bir güzel eyeliner sürdüm. Göz pınarlarıma da taşırdım, bu keskin görüntüyü ancak bu makyajda kullanabilirdim :) Göz altlarıma da Fierce rengini sürüp dağıttım. Gözlerimi çerçevelemiş oldum bir yandan. Dipliner ile kaşlarımın altına da noktacıklar kondurdum :)


Siyah göz kalemiyle burnumu kedi burnu haline getirmeye çalıştım :) Dipliner ile daha önce beyaza yakın renk verdiğim dudak üstüme noktalar kondurdum ve kendime kedi bıyıkları çizdim :) Dudaklarımın farklı görünmesi için üst dudağımı kalın şekilde siyah göz kalemi ile kontürledim, alt dudağıma daha az uyguladım kalemi. Sonra da kırmızı rujumu sürdüm. :) Ve Cadılar Bayramı'na hazırım! Siz hazırlandınız mı? Makyajımı nasıl buldunuz? Olumlu ya da olumsuz tüm görüşlerinizi bekliyorum.

Bir sonraki postta görüşmek üzere, cadı kalın! :)

Edit: Çok da güzel bir hediyem var bugün. Beautifulsenem.Blogspot'un sahibi Senemcim yeni bir logo yapmıştı kendisine. Ben de beğenince üşenmemiş benim için de yapmış. Burdan da ayrıca teşekkür etmek istedim tatlım, çok sağol. Çok incesin <3 (Blogunu ziyaretmek isteyenler tık tık)
İşte hediyem: :*




Bunlar da ilginizi çekebilir:

2 yorum

  1. Bebegim rica ederimm sen yeterki begen ayrıca hic zahmetli degildi: ) ve makyajında harikaaa bebegm paylasım icin tesekkur ederimm 😘😊❤

    YanıtlaSil
  2. Asıl ben teşekkür ederim, beğenmene de çok sevindim :)

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe