Golden Rose Dream Lips Dudak Kalemi

Salı, Ekim 20, 2015

Herkese merhabalar :)
Ruj aşığı olan ben dudak kalemi arayışındaydım. Sadece çerçevelemek için değil dudağımda da kullanmak istiyordum. 
Golden Rose'un dudak kalemini buldum :) Nude tonlarını her zaman çok seviyorum (gündelik makyajımın vazgeçilmezidir) Bendeki 518 numara olanı :)

Dudaklarıma renksiz lip balm uyguladıktan sonra sürdüm ve çok memnun kaldım. Öyle diğer kalemler gibi kötü kokusu yok. Kalıcılığı muazzam derecede öyle ki sabah sürmüştüm akşam eve geldiğimde hala dudağımdaydı :) Fiyatı da 3,50 civarındaydı sanırım :) Dudağımda duruşu ise şu şekilde;

Golden Rose Dream Lips Dudak Kalemi



Golden Rose Dream Lips Dudak Kalemi'ni kullanan var mı? Yorumlarınızı bekliyorum.
Bir sonraki postta görüşmek üzere, sevgiyle kalın...

Bunlar da ilginizi çekebilir:

0 yorum

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe