GET THE LOOK: MIRANDA KERR

Pazartesi, Ekim 19, 2015

Heeerkese kocamanından merhabaa :) Ben bugün sizlerle fotoğrafına bakarak yaptığım Miranda Kerr makyajımdan bahsedicem. Öncelikle Miranda Kerr'i çok sevdiğimi bilmenizi isterim, gülüşüyle onca kadın arasında parlıyor bence :) Gelelim makyajımıza,


Mirandanın cildi çok güzel görünüyor, ben de ilk olarak fondötenimi sürmekle başladım işe. Göz altlarıma da kapatıcımı sürdüm ve tampon hareketlerle bir güzel cildime yedirdim.Daha sonra pudra kullandım T bölgemde. Yanaklarımda da hafif bir bronzer uyguladım.

Miranda kaşlarını doğal kullanmayı seviyor, ben de doğal bıraktım o yüzden :)
Miranda gözlerinde doğal bir far ve maskara tercih etmiş. Eyeliner yoktu. Bense işin içine biraz daha toprak tonları katmak istediğimden kahverengi eyeliner sürdüm kendime. Kirpiklerimi de bolca maskaraladım. Göz içime de beyaz göz kalemi uyguladım ki gözlerim daha iri görünsün.

Makyajın vurgusu dudaklardaydı tabii, ben de boolca sürdüm kırmızı rujumu. Sonra da kapatıcı ile ince bir hat çizdim ki rujumun hattı belli olabilsin. :)

Ve hazırım, siz bu makyaj hakkında neler düşünüyorsunuz? :)



Bunlar da ilginizi çekebilir:

0 yorum

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe