Yaz Makyajı

Perşembe, Eylül 03, 2015



Merhabalar...Eylül ayında olmamıza rağmen bi "Yaz Makyajı" paylaşımı yapmazsam olmazdı. Sonbaharda doğduğumdan mıdır nedir ben sonbahara aşığım! Nasıl ki eylülün gelmesiyle kahve tonları kullanma isteğim oluştuysa içimde, yazın da daha romantik renkleri tercih ettim. Açık maviler, hafif pembeler... Yaz rengiyle apayrı güzeldi zaten! Gelelim makyajıma;

İlk olarak cildimi güzelce nemlendirdim, bekledim daha sonra Garnier BB Krem'i yüzüme uyguladım. Avon Stik Kapatıcım ile memnun olmadığım yerleri (sivilce kızarıklıkları vs.) onları örttüm. Daha sonra T bölgeme pudramı uyguladım.

-Yazın ağır makyaj istemeyiz bu yüzden BB kremler çok iyi oldu, ama önemli olan şeyler fırça sanırım. Ben şu an Eklips'in makyaj fırçalarını kullanıyorum, çooook da memnunum. (Eklips fırçaları Gratis'te bulabilirsiniz.)-

Pudra ile işim bittikten sonra Flormar'ın Blush On Y93 yani Pembe rengini kullandım. Yüzümün şekli yuvarlağımsı olduğundan dolayı ben allığı hep şakaklarıma doğru uyguluyorum. Ve mutlaka allığı sürmeden önce ürünü fırçama aldıktan sonra bi iki kez üflüyorum, fazlasını sürmemek için.

Gözlerimde ise gözkapaklarıma ilk önce The Balm Far Bazı Put a Lid On It'i kullandım. Far bazını kullanmazsak farımız asıl rengini tam olarak veremeyecektir. Ve farımızı gözkapağına sabitleyememiş oluruz. Far olarak ise daha önceden bir arkadaşım hediye etmişti, şu an ambalajındaki yazılar da silinmiş durumda. Kısaca kullandığım farın markasını bilmiyorum. Ama far bazı kullandığım için en kötü farları bile güzel bir şekilde kullanabiliyorum. Göz pınarlarıma beyaz göz kalemi sürerek işe başladım ve yaydım. Böylece gözlerimi burnumdan uzaklaştırmış ve gözlerimi büyütmüş oldum. Daha sonra far paletimdeki en açık renkle göz kapağımın başlangıç noktasını boyadım. Ortalara geldiğimde pembe tonunu yoğun bi şekilde kullandım. Göz kapağımın kuyruk kısmında ise kohu kahve tonlarını kullandım. Böylece geçişli bi görüntü elde ettim. Son olarak gözlerimi daha güzel gösterdiğine inandığım için gözkapağımın tam ortasına beyaz farımı dokundurdum. Kirpiklerimde ise Avon Big Daring Mascara'yı kullandım. Bu ürünü de çok seviyorum :) Kaşlarımda da her zamanki gibi Wet n Wild Kaş Kiti'ni kullandım :)



Evet kızlar, bana göre yaz makyajının en hafif ve sade hali buydu. Hem pembe hem abartıdan uzak...Beğendiniz mi? Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler...


Bunlar da ilginizi çekebilir:

1 yorum

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe