Sonbahar Makyajı

Pazar, Eylül 13, 2015

Herkese yeniden merhaba :)
Blogumu aktif olarak kullanamasam da bugünkü makyajımı sizinle paylaşmak istedim.

Günlük makyajımın her zaman doğal olmasını istiyorum. Çünkü ne abartılı gözlerle ne de abartılı dudaklarla rahat hissedemiyorum kendimi. Bugün de adını sonbahar koyduğum, biraz daha gözlerimi ortaya çıkarmak istediğim bu makyajı bakalım nasıl yapmışım:

-İlk olarak nemlendiricimi sürdüm, birkaç dakika sonra cildime Garnier BB kremi uyguladım. Sürekli farklı fondötenler kullanmayı pek iyi bulmuyorum, Garnier BB kreme alıştığımdan dolayı biraz onunla devam edicem :) Göz altlarım içinse Avon'un stick kapatıcısını kullandım. Stick'i sürdükten sonra Avon'un pudrasını T bölgeme uyguladım. Yanaklarıma da Mac'in Melba allığını kullandım.

-Sıra gözlerime geldi, gözlerime de far bazını uyguladıktan sonra Flormar'ın Pretty Compact 4'lü farlarından bayağı yardım aldım. İlk olarak göz pınarlarıma P44 renginin beyazını kullandım. Gözlerimin kuyruk kısmına doğru da P46'nın koyu rengini kullandım. Gözkapağımın tam ortasına da Flormar Quartet Eye Shadow Black Souffle 404 rengini kullandım.


Göz kapağımın üstü bittikten sonra alt kirpik diplerime de gözümün başladığı yere beyaz, ortasına gri, kuyruk kısmına da koyu farımı sürdüm. 
Eyeliner olarak ise Maybelline Master Graphic Eyeliner'ı kullandım. Ama çok ince çizgi çekiyorum, kalın çizgiler gözümü daha da küçük gösteriyor. Ve tüm göz kapağıma değil de göz bebeğimin olduğu hizadan eyelinerımı çektim. Gözümün içine de Oriflame'in beyaz göz kalemini sürdüm, daha iri duran gözler elde etmiş oldum :) Son olarak L'Oreal Paris Volume Million Lashes Mascara'yı kirpiklerime zig zag şeklinde uyguladım. Böylece topak topak görüntüyü önlemiş oldum.


Kaşlarımı da Wet n Wild Eyebrow Kit'in koyu rengi ile doldurdum. Bu ürünü çok sevdiğimi daha önce de söylemiştim :)

-Dudaklarımda da Wet n Wild Bare It All rengini kullandım. Bu makyajda udaklarımın nude durmasını istediğimden cuk diye oturdu diyebilirim. Ve işte hazırıııız :)

NOT: En üstteki fotoğrafı telefonumdan çektiğim için diğerleri gibi net gözükmüyor. Bir sonraki makyajımı da makineyle çekicem.

Sevgiler...

Bunlar da ilginizi çekebilir:

0 yorum

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe