7 Adımda Gece / Gündüz Rutini

Salı, Eylül 01, 2015

Merhaba kızlar, 7 adımda gece ve gündüz için cildinize bakabileceğinizi biliyor muydunuz? Benim kendime alışkanlık haline getirdiğim şeyler var, onları sizle paylaşmak istiyorum. Hatta gelin gece rutininden başlayalım.


1- Avon Care 3 in 1 - Aloe&Zencefil Özlü Temizleyici, Tonik ve Nemlendirici

Bu ürünü makyajımı çıkartmak için kullanıyorum. Makyaj pamuklarıma biraz sürdükten sonra cildimi güzelce oval hareketlerle siliyorum. Makyajımın kabasını çıkarmış oluyorum yani. Daha sonra boool su ile duruluyorum yüzümü.

2- Avon Clearskin Blemish Clearing Köpük Temizleyici

Yağsız formülü, %2 salisilik asit seviyesi ve makyaj kalıntılarını etkili bir şekilde çıkarmaya yardımcı olan yapısıyla favorim. 1.ürünü kullandıktan sonra yine oval hareketlerle makyajımı tam anlamda çıkarıyorum. Akneye meyilli görünümleri de düzgünleştirmeye yardım eden bir ürün. Ürünü kullanmadan önce çalkaladım, elime sıktım yüzümde oval hareketlerle kullandım ve bol su ile yüzümü yıkadım. Daha sonra kağıt havlu ile yüzümü kuruladım.


*- Dişler!


Bu adımı hatırlatmama gerek yok ama dişler fırçalanıyor! :)


3-Oriflame Love Nature Yaban Gülü Özlü Gece Kremi


Kokusundan tutun kıvamına kadar bayıldığım ürün! Cildinizi tüm gece dinlendiriyor. Sabah kalktığında yumuşacık bir cilt sizi bekliyor. O kadar güzel ki!


4- Oriflame Love Nature Yaban Gülü Özlü Gündüz Kremi


Cildi besleyiciliği çok yüksek, cilde kadifemsi bir yumuşaklık kazandırıyor. Çok kolay emiliyor. Sabah uyandığımda ilk 3 işlemi yaptıktan sonra kullanıyorum.


5-Oriflame Love Nature Yaban Gülü Özlü Göz Kremi 


Cildin beslenmesini ve nemlenmesini sağlıyor. Yorgun olan gözlerinize canlılık katıyor. Ben ürünü göz çevreme sürdükten sonra tampon hareketlerle yediriyorum.


6-Oriflame Essentials Kış için Koruyucu Dudak Balmı


Sadece kış mevisiminde kullanılmalı diye düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. İçerisinde E vitamini ve avokado yağı barındıran bu ürün dudaklarınıza gereken nemi kazandırıyor.


7-İdil Tatlı Badem Yağı


Herhangi bir aktardan aldığım tatlı badem yağını kulak çubuğu ile kaşlarıma ve kirpiklerime yediriyorum. Daha parlak bir görüntü elde etmiş olmakla birlikte kaşlarım ve kirpiklerim gürleşmeye başlıyor. Deneyin derim.


8- Avon Senses Refreshing Lagoon Nemlendirici Vücut Spreyi


Normalde duş sonrası kullanılması öneriliyor, ama ben her gece ve sabah yukarıdaki adımlar bittikten sonra ellerimden dirseklerime kadar uyguluyorum.



  • Ve bakımımız bitti, uyumadan önce ve uyandıktan hemen sonra da bir bardak su içmeyi unutmuyoruz.


Sevgiler...




Bunlar da ilginizi çekebilir:

0 yorum

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe