Wet n Wild Cinnamon Spice Ruj

Pazartesi, Ağustos 24, 2015


Bugün sizi harika bir rujla tanıştırıyorum! Wet n Wild serisini zaten çok seviyorum, rujlardan ise en sevdiğim bu oldu. 








Sabah sürüp çıksam ve yenilemesem bile akşama kadar kalıcılığı sürüyor. Reni ise kiremit renginden bordo elde edilmiş gibi, enfes bi rengi var. Dokusu yumuşacık..Ve asla  dudakta kurumuyor. Fiyatı da 10 TL civarında, en yakın Gratis şubesinde bulabilirsiniz.





Ben bu rengini çok sevdim. Hatta bugünkü makyajımda da kullandım;

Siz bu ruj hakkında ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi bekliyorum.

Sevgiler...

Bunlar da ilginizi çekebilir:

2 yorum

  1. rujun rengi çok yakışmış ela hanım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler begenmenize sevindim :)

      Sil

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe