Natural Bronze Makyajı

Cumartesi, Ağustos 29, 2015


Herkese merhabaa :)
Bugün sizinle adına "Natural Bronze" dediğim makyajımı anlatıcam :)

Nemlendirici kremimi sürdüm, ardından Avon Concealer Stick'le göz altlarımdaki morlukları kapattım ve fondötenimi sürdüm. Daha sonra pudramı fırçayla eşit bi şekilde T bölgeme uyguladım, parlaklığı yok ettim.
Gözlerime gelince Oriflame Çift Taraflı Göz Kalemi'nin ten rengini göz pınarlarıma dokundurdum ve yaydım. Doğal bi görüntü elde etmiş oldum. Hem de gözlerimin başladığı nokta ile burun arasındaki mesafeyi daha uzak göstermiş oldum. :) Daha sonra gözlerimin üstüne doğal toprak renklerindeki farımı uyguladım. Doğal bir makyaj elde etmek istediğim için eyeliner kullanmadım, direkt kirpiklerime geçtim. L'Oreal Paris Million Lashes Mascara'mı ilk önce kirpik üstlerime uyguladım, daha sonra kirpik diplerimden yukarıya doğru kıvırdım. Neyse ki bu sefer bulaştırmadım :)
Sıra geldi bronz görüntü oluşturmaya. Bunun için Avon Glow Bronzlaştırıcı Allık'ı allık fırçamla elmacık kemiklerimin tam da üstüne bastırmadan ama iki kez uyguladım. Gerçekten doğal ve güzel durdu :) Bütünlük bozulmasın diye fırçamı burnumun ve alnımın üstüne de dokundurdum.
Dudaklarıma geldik, Casuelle adında olan bu ürün hem göz farları, hem ruj hem de dudak parlatıcısı bulunduruyor içinde. Fotoğrafta gözükmemiş ama ortada kahve tonlarında bir ruj vardı, kremimsi yapıda olduğu için ruj fırçamla dudaklarıma sürdüm. Ruju sürmeden önce dudak çevremi beyaz göz kalemi ile belirginleştirip, güzel bir şekilde yaymıştım. Ruju sürdükten sonra da üzerine ince bir kat peçete bastırıp transparan pudra ile peçetenin üstünden boyadım, böylece rujun fazlasını almış oldum. Hem de kalıcılığını arttırdım. İşte doğal bir bronz  makyajı ben kendime böyle uyguladım :)

Kaşlarımın daha da kalınlaşmasını istediğim için uzatıyorum, fotoğrafı çektikten sonra kaşlarımı doldurmayı unuttuğumu farkettim. Wet n Wild Kaş Kiti'nin koyu rengiyle de kaşlarımı doldurdum ve makyajım hazıııır :) Nasıl? Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler :)

Bunlar da ilginizi çekebilir:

0 yorum

Lütfen yorumlarınızda link vermeyiniz, isimlerinizin üstüne tıklanınca siteniz açılıyor.

Subscribe